Sider


lørdag den 31. december 2011

Pæne H&M nyheder

Det er vist lang tid siden, jeg har skrevet om nyheder fra H&M, men jeg synes, de her fine sager var et indlæg værd. Det er jo næsten i outfit i sig selv. Halskæden ville jeg bruge til de sorte kjoler, og den sorte kjole er jo en klassikere hos mig, og jeg har ikke en i dette snit. Clutchen kommer jeg nok ikke til at købe, jeg bruger i forvejen ikke dem, jeg har, nok, så der er ingen grund til at kaste flere penge efter dem, men hvis nu jeg faldt over den på udsalg... Den er jo pæn. Ruskindballerinaerne kunne jeg forestille mig var fine til jeans, dem skal jeg nok se lidt nærmere på.  


Halskæde til 179kr - Clutch 499kr - Ballerinaer 179kr - Kjole 79,95kr

Billeder fra hm.com

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

BILLEDER/PICTURES

Medmindre andet er angivet tilhører billederne på denne blog mig. Billeder jeg ikke selv har taget bliver krediteret i relevante indlæg. Har jeg lånt et billede fra dig, som du ikke vil have jeg bruger, så send en mail. Hvis du låner billeder fra denne blog, så vær venlig at krediter

Unless else is stated the pictures belong to me. The pictures that do not belong to me will be credited in the relevant post . If you do not want me to use a picture that belongs to you, please send a email. If you borrow pictures from this blog, please credit.