Sider


lørdag den 10. marts 2012

All work and no play...

Jeg har travlt for tiden - meget travlt. Det er også derfor, jeg ikke får blogget og svaret på kommentarer eller mails. Heldigvis ved jeg, det har en ende, og nu kan jeg så også glæde mig til sommer (hvem gør ikke det?), hvor min kæreste og jeg først skal en uge til Miami og derefter videre til en uge i New York. Nøj hvor bliver det vildt. 

Jeg havde egentlig forsvoret at tage til Miami om sommeren, for det er jo som at være i et dampbad og New York skulle heller ikke være helt god, men det er det tidspunkt hvor vi holde ferie i to uger. Derudover så kan man jo aldrig styre vejret, sidste år var vi i Wien, hvor de havde hedebølge og tæt på eller over 35 grader hver dag, og det kom vi da igennem.

 Vi tager hovedsaglig til Miami for at besøge min familie derovre, men vi overvejer kraftigt at tage en dag eller to ned Key West og de andre øerne dernede, og så skal vi også til the Everglades og se på alligatorer. Altså ikke dem i et åndsvagt hul, men dem ude i naturen. Jeg har været i Miami tre gange før, men det er bare 10 år siden, jeg var det sidst, så det er vist ved at være på tide at komme tilbage. New York har vi savnet siden vi var der i 2009, og denne gang bliver der ikke så mange turistattraktioner med i planerne, vi fik set en god del sidst. Til gengæld skal vi slappe af og nyde byen - og så skal jeg shoppe, for vi kommer til at bo under 10 min gang fra century21 (outlet) og ground zero, så der skal jeg forbi en morgen, hvor kæresten sover længere end mig.

Det er ikke dumt med noget lækkert at se frem til, når man ikke har tid til så meget sjov pt. Hvis I har nogle gode tips til begge byer skal de være velkomne :)



1 kommentar:

  1. Er heldigvis ikke misundelige.... Eller... Bare det var mig :-)

    SvarSlet

BILLEDER/PICTURES

Medmindre andet er angivet tilhører billederne på denne blog mig. Billeder jeg ikke selv har taget bliver krediteret i relevante indlæg. Har jeg lånt et billede fra dig, som du ikke vil have jeg bruger, så send en mail. Hvis du låner billeder fra denne blog, så vær venlig at krediter

Unless else is stated the pictures belong to me. The pictures that do not belong to me will be credited in the relevant post . If you do not want me to use a picture that belongs to you, please send a email. If you borrow pictures from this blog, please credit.