Sider


søndag den 17. maj 2009

Fantasiløst?

Jeg havde oprindeligt lavet nedenstående collage til indlægget om kanvasgladiatorsandalerne, men da jeg var færdig, fik jeg deja vu. Jeg havde det virkelig som om, jeg havde set det før, og det havde jeg næsten også - nemlig i et af mine tidligere indlæg. Jeg kan da konstatere, at jeg er glad for kombinationen af sorte laktasker, hvide t-shirts, sorte gladiator sandaler, sølvfarvet armbånd og koral/fersken underdele. Jeg er nu også ret god til at lave uniformer til hverdag.





billeder fra: 1,5 dorothyperkins.com - 2,3 topshop.com - 4 asos.com - 6 shop.hm.com

1: Dorothy Perkins 55£ - 2: Topshop 22£ - 3: Topshop 18£ - 4: Asos 10£ - 5: Dorothy Perkins 35£ - 6: H&M 39,75 kr.

billede fra: 1 topshop.com - 2,3 shop.hm.com - 4,5 ginatricot.com
1: Topshop 16£ - 2: H&M 179kr - 3: H&M 69,75kr - 4: Gina Tricot 129kr - 5: 159kr

2 kommentarer:

  1. Synes det er ret så inspirerende :) Især den grå frynsevest er fin...

    /Mette

    SvarSlet
  2. Det er jeg glad for. Det er bare, når man tror, man har opfundet den dybe tallerken, og så har man allerede 12 i skabet ;) Men helt ens er de jo heller ikke.

    Ja, jeg er normalt ikke til frynser på den måde, men her er det fantastisk!

    - Vibeke

    SvarSlet

BILLEDER/PICTURES

Medmindre andet er angivet tilhører billederne på denne blog mig. Billeder jeg ikke selv har taget bliver krediteret i relevante indlæg. Har jeg lånt et billede fra dig, som du ikke vil have jeg bruger, så send en mail. Hvis du låner billeder fra denne blog, så vær venlig at krediter

Unless else is stated the pictures belong to me. The pictures that do not belong to me will be credited in the relevant post . If you do not want me to use a picture that belongs to you, please send a email. If you borrow pictures from this blog, please credit.