Sider


torsdag den 5. november 2009

Yay! Nooo! Yay igen!

Mine ruskindsbukser er endelig kommet! De er super bløde og farven er rigtig flot mørke -mørke-lilla Yay!


Men de er for store og sidder derfor og poser foran. Nooo! Jeg havde bare en idé om at de var små i størrelsen og at jeg måske havde taget lidt på, så jeg ville hellere tage en størrelse større. Det var helt forkert.


Helt tilfældigt så jeg så, at der stod further reductions ved sale skiltet på Topshops hjemmeside, og der var de i størrelsen mindre til £30 (jeg gav £55). Yay igen!


Så nu skal jeg bare finde ud af, hvad jeg skal gøre med det første par. Hvis nogle er interesseret i str 14 ruskindsbukser, kan de lige smide en mail. Ellers sender jeg dem retur, hvilket er en dyr affære. Det koster 197kr at sende en pakke til UK, men et maxibrev koster 83kr, så er man bare ikke så sikker.
Har du nogen erfaringer med retunere til Topshop?

4 kommentarer:

  1. Er da meget interesseret i bukserne :) hvad havde du tænkt dig hht pris? :)

    Julie

    SvarSlet
  2. Hej Julie, jeg havde nok tænkt på noget i stil 350kr + porto, da jeg selv har givet ca 450kr. Hvad havde du tænkt? Jeg vil lige sige, at du nok ikke skal være meget højere end 1,70m, så bliver de nok for korte -eller smag og behag selvfølgelig.

    - Vibeke

    SvarSlet
  3. Det er meget nemt at returnere. Men glem alt om pakken det er alt for dyrt. Lav en indleveringsattest i stedet, den beviser at du har sent et brev til dem, og koster kun 11 kroner udover portoen.
    Pengene ryger ret hurtigt tilbage på kontoen. Husk bare at du skal ordne det på hjemmesiden først, og få et returnummer.

    SvarSlet
  4. FrkBlaBla, tak, det tænkte jeg også på, men der stod bare, at man også skal have tracking nummer.

    Julie, hvis du er interesseret må du lige sende en mail, ellers ryger de retur.

    - Vibeke

    SvarSlet

BILLEDER/PICTURES

Medmindre andet er angivet tilhører billederne på denne blog mig. Billeder jeg ikke selv har taget bliver krediteret i relevante indlæg. Har jeg lånt et billede fra dig, som du ikke vil have jeg bruger, så send en mail. Hvis du låner billeder fra denne blog, så vær venlig at krediter

Unless else is stated the pictures belong to me. The pictures that do not belong to me will be credited in the relevant post . If you do not want me to use a picture that belongs to you, please send a email. If you borrow pictures from this blog, please credit.